subota, 18. prosinca 2010.

Turno skijanje po Viškovu

Da mi je netko ranije rekao da cu u prosincu pisati izvještaj s turno ture oko kuce dobro bi se nasmijala. Ali danas sam provela nekoliko sati na skijama - oko kuce. Dok je u Alpama opasnost od lavina, Viškovo je idealna turnoskijaška destinacija :-)

Kao što su svi primijetili, snijega je napadalo više nego ikad. Ujutro sam krenula u šumu odmah iza kuce i cudila se kako nisam zakacila niti jedan kamen. Kada mi je nakon nekog vremena postalo nelagodno (nikad ne znaš otkud medo vreba) vratila sam se medu kuce. Po nekim je cestama vec prošla ralica, ali s Darijom i Elvirom krenuli smo opet u šumu, prema Studeni.Bilo mi je baš smiješno na skijama prolaziti pored ljudi koji su cistili dvorišta. Uglavnom, ja nisam švrljala predugo po šumi i vratila sam se kuci (na cesti prema mojoj kuci taman iza ralice), a oni su okolo-naokolo došli skoro do Kastva.

Stvarno neobican uvod u skijašku sezonu.
Sandra

nedjelja, 17. listopada 2010.

Pao prvi snijeg!

Ste vidjeli, pao je snijeg već i na Platku! Početak sezone se bliži!!
Tko će prvi na turu? I gdje?
Podsjećam da je za prijavu za pisanje po blogu username turno.rijeka, a lozinka TurnoRijeka01
Možemo pisati i najave i dogovore, a ne samo izvještaje :-)

Idem vidjeti u kakvom su mi stanju cucki i rubnici...
sandra

nedjelja, 25. travnja 2010.

petak, 16.04.2010.

Ovaj post je trebao biti informativan za druge koji su se dvojili oko odlaska na Slovenski Snežnik. Post objavljujem sa debelim zakašnjenjem zbog neznanja oko objave posta na blogu (susretljivošću Sandre i taj je problem riješen). Za aktualne podatke o visini snijega i sl. najbolje je pozvati domara u domu na Svišćakima.Mi smo u Svišćakima bili u 7.00, desetak minuta smo morali propješaćiti da bi kasnije snijeg bio dovoljno čvrst do povratka na Svišćake. Pretpostavljam da je još dobro za otići ako krenete dosta rano, premda će se morati dio puta propješačiti sa skijama na ruksaku, odnosno na ramenima (Marko).
Na turi bili Zdenko i Marko.

srijeda, 7. travnja 2010.

Nije skijaska obavijest, ali je vazna (iako malo kasnim s objavom):
23.03. u 16:15 rodila se PETRA !!!
Plave okice, smedja kosica...prekrasna curica :-)

subota, 6. veljače 2010.

Snježnik i Guslica 04.02.10.

Četvrtak, 04. veljače, dan slobodan od posla (darivanje krvi) jaka južina i magla.
Krenuo sam sam, no iznenada mi se na Platku neplanirano pridružio prijatelj. Zajedno smo skupa.
Šuma mekano, snježničko grlo zaleđeno ka caklo, a većim dijelom isto tako i preko grebena sve do Guslice. (-dok sam bio gore opet sam si obećavao: kupit ću si dereze za skije!-)
Jugo nas baca, a magla (ko u mlijeku) ne da otežava, nego poništava naše sposobnosti orjentacije.
No, tu je naš uređaj koji se kuži u sustav globalnog pozicioniranja pa nam uvelike pomaže. Bogme, da ga nismo imali, tko zna gdje bismo taj dan završili i kad bismo se domovima svojim vratili!? Zvuči malo trivijalno izgubiti se na međuvrhima, no itekako lako je to moguće!!!
Snijega ima puno - rampa na cesti za Guslicu je ispod snijega.
Od težine snijega slomljeno je puno grana uz cestu do Platka...
A na Platku piva...
;-)

srijeda, 13. siječnja 2010.

Tjedni turnog skijanja 2010. na Komni

Planinska zveza Slovenije objavila je raspis za Tedne turne smuke 2010. na svojim stranicama www.pzs.si odnosno detaljnije na http://mk.pzs.si/odbori/vsi/napovedi/tts-2010 (obzirom da TTS organizira Mladinska komisija PZS).

Tjedni turnog skijanja na Komni poseban su doživljaj zime i skijanja! Tamo sam bila već 4 puta i sigurna sam da ću ići još jer je skijanje s Bogatina, Lanževice, Vrha nad Peski, Čela, Kala, Babe, Monture, itd. svake godine drugačije, a društvo je uvijek odlično (od studenata do 50+). Kao što se iz raspisa može vidjeti, radi se o vođenim turama na području Komne. Na svakom se Tjednu okupi 20-30tak sudionika i nekoliko vodiča, doktor, kuhar.
Od Koče pri Savici oprema se digne žičarom do Doma na Komni, od kuda se dalje do kuće ispod Koče pog Bogatinom (15tak min.hoda) odnosi pješice. Smještaj u kući je na skupnom ležišću (bolja zafrkancija) ili u 4krevetnim sobama (bolji san jer manje ljudi hrče). Dežurni «redari» ujutro na stol iznose doručak (kruh, namazi, musli, i sl.), a kuhar Vinko sprema fantastične ručkove i večere, i najbolju pizzu. U kući uglavnom ima tekuće vode, a wc-i su izvan kuće.
Prvog dana organizira se zajednička tura za međusobno upoznavanje, a sljedećih se dana formiraju po 2 grupe. Jedna je grupa brža i ide na nešto zahtjevniju i udaljeniju turu, druga grupa ima nešto sporiji tempo i ide na tehnički manje zahtjevnu turu, često ima i dužu pauzu za marendu :-). O tome na koje će se ture sutradan ići odlučuje vodstvo Tjedna ovisno o vremenskim uvjetima i željama sudionika. Obveznu opremu vjerujem da ne trebam navoditi, napomenut ću samo da se lavinska žolna može posuditi (a mislim da i cepin, dereze i srenači, ali uz prethodnu najavu). Večeri prolaze uz gitaru, harmoniku, pjesmu, razne igre, projekcije, i sl.

Ukoliko nekog zanima više detalja neka slobodno pita (imam i DVD-e, hrpe slika, itd.)...

utorak, 12. siječnja 2010.

Maj u prosincu

20. 12. 2009.
U noći s 18. na 19. prosinca snijeg je prekrio cijelu Hrvatsku (čak i otoke). U Rijeci je bila prava kataklizma - zamislite 10 cm snijega!!! Takve (rijetke) (ne)zgode gradu dadu poseban štih.
Ovako je npr. izgledala moja ulica to jutro:

U subotu 19. prosinca pokušao sam po ciči zimi i jakoj vijavici na Snježnik. Po turističkoj za gore je bilo ok, no mimo nje nije bilo dovoljno snijega pa sam se po istoj toj turističkoj spustio natrag na Platak.

Za sutradan je dogovor bio: Risnjak iz Crnog Luga. Budući snijega baš i nije bilo dovoljno (zapravo bilo ga je oko pola metra, ali je bio pršić bez prethodne podloge pa se propadalo do tla), a i moja supatnica je stizala iz ZG-a, premjestili smo mjesto radnje i susreta nešto istočnije, točnije u Mrkopalj.

Ovo je Risnjk ozada

Mrkopalj nas je dočekao svježe:

Čaj/kava u birtiji, oblačenje i cucke pod noge...
Sunčan dan i preko, pretpostavljam, 67 cm pršića čiji se kristalići zrcale...

Maj je šumovito brdo (cca 1300 mnm) iznad Čelimbaše. Popeli smo se po istočnoj stazi do vrha pa onda lijevo kroz šumu do vrha Maja.
Na Maju čaj

i onda do auta ˝filmsko˝ skijanje kroz pršić koji pršti preko glave... ju-huuuuu-hu-huuuu!!!!